Jo, tohle je imho hodně pěkná myšlenka. I když to třeba nemá nijak extra velkej dopad na hru, dodává to hezkej detail postavám. Řekl bych, že je to vyšperkovává, derou se mi na mysl slova "adding extra love".
Jednak je to konkrétní připomínka, čím si postavy prošli, co je spojuje, druhak je to malej, ale za to formální rozdíl mezi touto postavou a kteroukoliv jinou.
Odměňuješ nějak třeba i jednotlivce za jejich konkrétní úspěchy ?
Napadlo tě třeba zkusit dávat i mocnější achievment featy s tím, že by ale hráči na něj museli obětovat jeden vlastní feat ? Samozřejmě by si mohli vybrat, jestli ho chtějí nebo ne.
___
Ta metoda z pathfinderu je... divná. Na jednu stranu je to hezký lákadlo, které odměňuje hráče za nějaké konkrétní chování... ale přijde mi to trochu dvojsečné.
A hlavně ta implementace. Počítat si vyléčené hitpointy až do, co já vím, dvou a půl tisíce (když od boku započítám ty odškrtlé za ubrané hitpointy) ? Nigger, please...
Imho by něco takového šlo aplikovat, ale ty získávací podmínky by museli být podstatně jednodušší, aby si člověk nemusel monitorovat žádný počítadla.
Něco ve stylu
- Přežil jsi hodně dlouhej a intenzivní souboj s drakem ? +1 Will save
- Porazil jsi jednoho elementála od každého živlu ? +2 na Knowledge checky týkající se elementů / sfér / whatever
- Vyléčil jsi {nějaké mocné celestiální stvoření} na pokraji smrti ? Můžeš léčit až {level kouzla} nad maximum, jsou to temporary HP, vydrží 1 hodinu
A tak...